Ute och flänger! ;D

Heej bloggen och alla mina vackra läsare!

När jag, min mamma och Carina var ute förra helgen så träffade vi ju på några killar på O'learys. En av dem heter Micho, han hämtade upp mig i en cab i Torsdags för att han ville visa mig ett mysigt glasställe. Han bjöd mig på en glass.. gott. :) Sedan blev det en tur till Söderköping igen och vi tog en promenad där. Mysigt! Vi gick förbi en av alla slussar där han tog ett kort på mig. Göta kanal med alla sina slussar! 















Som vissa av er kanske vet så har Söderköping varit huvudstaden en gång i tiden i vårt vackra Svea rike. :) Micho tog mig till ett ställe där det var en borgruin, jättefint! Här är en bild, tyvärr kunde man inte gå innanför grindarna för att klockan var så mycket.




Mamma åkte till Marmaris med Bittan i Fredags och ska stanna en vecka. Hon köpte en ny bil i veckan som jag tycker är mycket vacker! Jag fick ett mms av henne så här är den!  



Förra helgen när jag gick i stan med min mor och Erica så köpte jag en jättemysig tröja som är skön, den känns så ledig. Som mamma och Erica vet så måste jag gå runt en stund med en tröja för att sedan känna när jag tar av mig den om jag vill ha den eller inte. Det är sällan jag köper kläder med en gång, jag väntar gärna ett dygn eller två så vet jag om jag saknar den eller inte. Saknar jag den så blir det ett kap! :)



I Torsdags så kom vi hem vid 1 tiden på natten till Fredag ifrån Söderköping, det passade bra eftersom jag hade sovit långt in på dagen för mina magbesvär. Men så blev det inte.. både Jens och Erica ringde mig kl 6 på fredagsmorgonen och ville att jag skulle hoppa in och jobba extra! När man vaknar så snabbt blir jag oftast väldigt pigg men det känns i kroppen så fort man kommer hem igen. På eftermiddagen träffade jag Carina för att vi skulle gå till en gratiskonsert som heter Munken In The Park, det skulle uppträda en mängd olika artister under två dagar. Det blev ett par öl där tillsammans med jobbarkompisarna men sedan var jag tvungen att gå hem och käka och hinna sova åtminstone 2 timmar. På natten mellan Fregad och Lördag så skulle jag jobba också men då var tanken att jag skulle gå hem när jag var färdig. Min jobbtid var 00.00-06.00 men räknade med att komma ifrån vid 3 ungefär. Så blev det inte heller för Victoria som skulle jobba i butiken hade ingen nyckel och hon började inte jobba förrän kl 5 så jag vart tvungen att stanna i allafall. Lite småsegt men det är ju lite extra pengar. :)

Eftersom jag hade så mycket tid på mig på natten tog jag bilder på 3 tårtor som skulle vara till en tjej som heter Linnea. Det är helt vanliga, väldigt simpla tårtor men ändå fina. :)








Kind Regards. Linnéa. <3

Kommentarer
Postat av: camilla och monica

Hej, vi sitter och tittar på dina fina bilder. Vi blir sugna på både promenad och tårta...ska genast bjuda på DIN goda choklad och tänka på DIG. Puss och kram från Camilla med mor.

2010-07-11 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0