Update!

Imorse var någon av de värsta dagarna i mitt liv. Jag trodde inte jag skulle leva 5 minuter till altså. Det var hemskt! Jag hade så fruktansvärt ont i magen hela natten så jag fick inte sova en blund, det kändes som att jag hade en knytnäves storlek på en sten innanför bröstkorgen. Precis under bysten värkte det som aldrig tidigare! Jag kunde nästan inte andas, bara små, korta andetag fick jag klara mig på. Jag tänkte att det kanske släppte om jag tog en promenad.. men icke. Varenda stöt som blev i kroppen efter varje litet steg tryckte så i bröstet på mig. Jag mötte folk ute som kollade oroligt på mig när de såg att jag hade smått panik på mina andningsbesvär. Jag var så rädd för vad det kunde vara så det kom lite tårar måste jag erkänna. När jag kom tillbaka till lägenheten efter en väldigt kort promenad så tänkte jag att lite mat i magen skulle hjälpa. Men nej. Jag lagade gröt och fixade allting och fick inte i mig en enda sked av gröten. Det lilla jag fick i munnen spottade jag genast ut i vasken. Resten fick jag slänga. Jag ringde en sjuklinje som har öppet dygnet runt... nummret är 1177 där jag berättade för sköterskan och hon hörde min panik i rösten. Hon sa till mig att ta en Alvedon och ta det lugnt. Jag skulle återkomma om det inte försvann.

Jag lyckades pallra mig till jobbet och det kändes mindre när jag rörde på mig så jag sprang runt som en yr höna i kondis. Efter en stund släppte det en aning och nu känns det rätt okej. Vid 8-tiden åt jag en äggmacka som snälla Erica gjorde till mig. När jag kom hem så ville jag bara sova och sedan gick jag till badhuset för att simma. När jag simmat färdigt blev jag plötsligt så himla trött i kroppen och jag kom att tänka på att jag bara ätit en macka och jag har varit uppe sedan kl 1 i morse, och dessutom sovit någonting. Jag gick hem och kokade lite ris, tog den sista tacoköttfärsen och sallad så nu känns det ganska bra. Jag är så fruktansvärt trött i kroppen och magen värker, inte på samma sätt utan nu känns det mer som att den är trött efter att ha varit så spänd. Så nu ska jag snart lägga mig i sängen med datorn i knät med någon film. Sedan blir det att sova tills jag vaknar imon för nu är jag ledig ett par dagar. Skönt.

Jag har kollat runt lite i olika bloggar idag och tittade i Fokis blogg där hon hade lagt ut en mycket äcklig video. Det är tydligen den man i världens som är världsbäst på limbo dancing. Sjukt vekligen! Kolla in!
 




När jag simmade idag invigde jag i allafall min nya bikini som min kära mor köpte till mig. Jag har nu insett att jag älskar den! Den är jättefin mot brun hud. :) Här är den!!



Jag tycker den är jättesöt!! :)


Jag börjar sakna min kära far litegrann, dom kommer hit om några veckor och det ska bli så roligt! Jag måste visa dem runt i Söderköping också! Pappa har alltid velat åka dit så det är klart vi ska det.





Finns det några finare människor än er? Era hjärtan är lika stora som självaste himlen.



Madde, mina kära bröder och Kristoffer. :)



Och här är en liten pojke som inte är stor på denna jord,
men ofta i sina ord. Anton, saknar dina busigheter. :)


Jaja.. kanske kommer fler bilder och text senare. Nu ska jag kolla på film.

Ha det bra! <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som att du har ångest!

2010-07-08 @ 20:56:37
Postat av: Julia

Jättefin bikini :) fina bilder.



Läskig video haha!

2010-07-28 @ 21:51:40
URL: http://kindofjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0