Vardag igen. Älska din vardag som jag gör!

Igår så tog jag faktiskt tåget till Linköping och träffade min kära vän Emil, hans bror och hans son Emilio. Så sjukt söt liten pojk som fyller 1 år nästa månad! Emil hämtade mig vid stationen så åkte vi till någon sjö, stället hette Viggebystrand eller nåt åt det hållet.. supermysigt var det i allafall och jag har faktiskt saknat Emil, han är störtskön. :)

Idag har jag jobbat, simmat och solat. Nu blir det snart middag, rester från igår. Köttfärs med ärtor! Mumms! Jag köpte ett autigiro månadskort idag. Fixade så att jag får betala som en student.. busigt! Men då blir det alltså 280 kronor i månaden och då får jag simma, gå på gym, gruppträning, spinning, avslagning, boxning, body pump, vattengympa och allt annat som finns på det stora, fina badhuset. Inte så illa va?? ;) Så nu kommer jag börja träna lite olika saker, just för att få lite variation. Det kan bli lite tradigt att simma fram och tillbaka så mycket. Tycker inte ni det?

Nu ska jag äta lite och sedan gå och lämna tillbaka min tröja som jag köpte när min mamma var här vet ni! Det har gått hål i den, mitt på armen. Jag har bara tvättat den en gång så tänkte byta den. Istället för att tvätta den så går det sönder så får man en ny.. inte så illa?? :) Haha. Tänkte köpa ett par cykelbyxor också.. kanske.. bekvämt att gå i. När min lön kommer ska jag nog kolla lite på gymkläder, fram tills dess blir det vanliga shorts och linne till gymmet. Det duger.

Idag på jobbet var det 33 grader inne i konditoriet! Inte okej! Svårt att arbeta med grädden när den blir dålig så fort. Vi tjatar på cheferna om att vi vill ha in en AC till kondis men det verkar gå långsamt.. det är absolut inte hälsosamt! Man blir trött av att bara vara i värmen och dessutom ska man jobba på det! Jaja. Sånt är livet. Jag älskar att det är varmt. :) Smaklig måltid!!

Puss.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0