Gooooa nyheter idag!! Wohoo!

Heej mina godingar!

Idag har jag inte mått väldigt bra, huvudvärk, ont i dendär konstiga fläcken i halsen och allmänt trött. Har köpt några tabletter som skulle hjälpa mot halsgrejjen men de tycks inte fungera..

Efter jobbet idag tog jag min vackra, gula cykel till detdär som jag inte berättade om igår.. nyfikna?? :D

Det är nämligen så att jag var och kollade på en lägenhet!! En etta med kök i Hageby. Jättefint var det tycker jag, det var ljust, litet men väldigt smart planerat tycker jag. Spisen, kylen och frysen är enbart ett par år gammla och vardagsrummet är nytapetserat. Jag granskade noga varenda litet hörn för det absolut viktigaste kravet jag har är att det ska vara fräscht och snyggt! Det var det! Köket var jättesött tycker jag, det får till och med plats köksbordsmöbler. Det är en lägenhet på 32kvm och hyran ligger på 2868kr/månaden inkl. värme.

Det låter väl bra?? ;)

Det tycker jag i allafall! Så jag ringde till hyresbostäder och sa att jag var intresserad av den så ska jag höra av mig på fredag efter att ha funderat ett par dagar så ska jag skriva på kontraktet. :)

Visst har man pratat om att flytta hemirfån och nu snart är det verklihet! :D

OM det blir så så är det inflyttning 1 September! ;) Hihih!



Rummet.



6:e våningen så mycket fin utsikt! ;)



Badkar! <3



Litet kök men helt ok!



Fräscha skåp och diskbänk!



Så ge mig kommentarer nu!! :) Det är inte ofta man får ett kök för denna hyran!

Kommentarer
Postat av: e

nej kanske inte:D men billigt var det:D

2010-06-30 @ 20:16:25
Postat av: mamma

Den ser jättefin ut! Jag hjälper dig gärna med inredningen! Puss & Kram

2010-06-30 @ 20:45:37
Postat av: alex

ååh. saknar renen lite! DU är grym, min vän!

2010-07-05 @ 19:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0