Jag, min bästa och VÅRT bästa.

Vilken underbar dag! Massor av härliga leenden har jag blivit bemött av idag, beror det kanske på att jag vaknade på rätt sida med ett fantastiskt humör och med glädje i hjärtat?


Jag tror det! Vilken tur att det smittas så lätt.





Jag jobbar för ett fantastiskt företag som i grund och botten handlar om välmående, jag tycker att produkterna vi har hjälper oss till en mer balanserad vardag, både i kropp och själ. Jag känner mig mer stabil efter min underbara Aloe Vera drink varje morgon, vilken grej! Att kunna sprida detta vidare och få folk att förstå att de investerar i sin egen kropp är så härligt, man bidrar till andras välmående, kan man känna sig mer uppskattad?

Idag har jag och Madelen gått runt i Hageby centrum och samlat ihop namn på fantastiska individer som tycker att sin egen kropp är värd en må-bra stund genom att vilja ta emot inbjudningar till olika temakvällar som fotspa, hudvård och hälsa. Vi arrangerar mysiga kvällar där vi pratar om hur viktig vår hälsa är och hur vi på bästa sätt kan ta hand om vår kropp. Visst är vi värda det bästa?!




Jag låg förut i sängen utbredd med armar och ben och kom att tänka på att detta är min atmosfär, jag sträckte på mig så mycket jag kunde och kände vart min kropp var. Om du släpper taget om det du håller och sträcker armarna och benen ut så mycket du kan, det som inte tillhör din kropp kan du inte styra. Blunda och känn vart du befinner dig, din själ och din kropp är DU, allt annat som saker i rummet, människor på andra ställen, bekymmer som ligger i luften, det tillhör inte dig. Det är ingenting du är bunden till att oroa dig över, du kan inte hålla i fler koppar är dina händer kan bära.


DIN KROPP ÄR DIN VÄRLD!  


Din kropp är din enda riktiga ägodel, den kan inte köpas, den kan inte säljas, den kan inte vända ryggen mot dig, den kan inte springa ifrån dig, din kropp kan inte leva utan just DIG. Du kan aldrig byta ut din kropp, tycker inte du att din kropp är värd det bästa? Det tycker jag, om man vissa dagar är missnöjd med sin kropp, då tycker jag att man ska tänka efter på hur mycket din kropp gör för dig. Ni hänger ihop. Ge din kropp dens allra bästa vän, Aloe Vera är just det, Aloe Vera vill just din kropp dens allra bästa. Därför dricker jag varje morgon, jag och min kropp älskar Aloe Vera.


Aloe Vera balanserar PH-värdet i kroppen, den rensar ut kroppens alla tarmar på slaggprodukter som samlas som en tjock hinna i din tarm. Det blockeras och hindrar näringsupptaget, Aloe Vera städar din kropp och bibehåller en hälsosam och ren miljö. Aloe Vera ökar näringsupptaget i kroppen så vi får i oss alla viktiga ämnen som finns i maten som vi äter, visst är det viktigt att äta nyttigt och varierat, men det viktigaste är väl ändå att vi kan TA UPP det vi äter.





Jag har druckit Aloe Vera sen i December 2010, varje dag. Jag känner en behaglig balans i kroppen, jag är mycket piggare på morgonen när klockan ringer. Sötsuget har minskat kraftigt, jag har fått mycket bättre kvalité på hår och naglar samt har en mycket vackrare och slätare hy.  


JAG ÄR VÄRD ALOE VERA, ÄR DU??


Kvalité är aldrig dyrt om man är nöjd, hos mig blir du alltid nöjd! Jag garanterar dig, varför inte testa? Annars har du alla pengar tillbaka!


Jag är stolt över att kunna erbjuda just dig din kropps bästa vän, jag vill ditt bästa!


Kramar mina vänner! Finns alltid en ringsignal bort!


Kommentarer
Postat av: PIM VALBORGSDOTTER-ELFVING

Hej Linnea! Så fin blogg du har, men lite "oanvänd" sas. TACK för din helt härliga vänskap och den goda hälsodryck jag tar del av genom dig...För att inte tala om TANDCREMEN... Mums!!! Jag köpte både schalen & ponchon på PIECES... Ha det så gott med studier, printade papper du då behöver och vänner inte minst för att orka! TACK för att JAG får vara en av dina vänner! Väl mött igen hoppas "Pimpan"!

2011-09-20 @ 11:24:15
URL: http://amelia.se/SmyckenGlimma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0